A Menedzser Praxis Szakkiadó és Gazdasági Tanácsadó Kft-t a hazai és nemzetközi szakmai információs szolgáltatásokban komoly tapasztalatokat szerzett magyar magánszemélyek alapították 2005-ben, a hasonló profilú nyugat-európai vállalatok mintájára.

Az alapítók – akik a mai napig kizárólagos tulajdonosai cégünknek, közülük ketten a menedzsmentet is vezetik – olyan új üzleti modell kialakítását határozták el, amely elsősorban a német piac szolgáltatási színvonalát megcélozva, ugyanakkor a hazai sajátosságokat figyelembe véve képes a magyar vállalkozási és intézményi szektor számára megbízható, kiszámítható hátteret biztosítani a jogi, gazdasági és szakmai információk naprakész áramoltatásában, és gyakorlati adaptációjában.

Jelenleg saját szektorunkban a legnagyobb, hazai tulajdonú vállalatként vagyunk jelen – közel 100 munkavállalóval, Budapesten és vidéki fióktelepeken, saját gyártóbázissal és fejlesztő központtal, 800-900 millió forintos éves nettó értékesítési árbevétellel – alábbi üzletágainkkal:

  • Kiadói üzletág print és digitális szakkiadványokkal, online tudástárakkal
  • Képzési üzletág, amely kötelező kreditpontos továbbképzésekkel, szakmai konferenciákkal és magas hozzáadott értékű szemináriumokkal egyaránt kiszolgálja célközönségünket
  • Smart megoldások üzletága, elsődlegesen az intézményi szektornak pozícionált, cloud alapú ügyviteli és döntéselőkészítő/támogató rendszerek fejlesztésével és üzemeltetésével
  • Tanácsadási üzletág, amely munkaügyi, adózási és számviteli területen, valamint a köz- és versenyszférában működő partnereink speciális igényeinek megfelelő szolgáltatásokkal (pl. GDPR, munkaügyi, adó audit, helyi jogszabályszerkesztési és kodifikációs ismeretek gyakorlati implementálása) segíti ügyfeleink tevékenységét.

Képzési és tanácsadási üzletágunk rövid bemutatása a tevékenységek és a számok tükrében

 

Vállalatunk a Menedzser Praxis Kft.  2019.10.25-e óta a Magyar Ügyvédi Kamara Oktatási és Akkreditációs Bizottsága által akkreditált képzési hely. Akkreditációs számunk a következő: AK29/2019.

Cégünk 2010. december 15-től FAT által akkreditált intézmény és a könyvviteli szolgáltatást végzők szakmai továbbképzésére jogosult, a pénzügyminiszter által akkreditált szervezetek közé tartozik. 2014. augusztus 19-étől nyilvántartásba vételi engedéllyel rendelkező felnőttképzési intézmény vagyunk. 2015-ben kaptunk meg Pedagógus-továbbképzés akkreditációs jogosultságunkat. Akkreditációink égisze alatt számos szakmai képzést szerveztünk, ezeket színvonalas helyszíneken és a képzés szakterületének megfelelő neves oktatók közreműködésével valósítottuk meg. Az elmúlt 6 évben folyamatosan bővítettük képzési kínálatunkat, a piaci igények szerint aktualizáltuk és szakmai elvárásoknak megfelelően korszerűsítettük képzési programjainkat.

2011-ben bevezettük a Moodle e-learning oktatási keretrendszer alkalmazását azoknál a szakmai továbbképzéseknél és szakképzéseknél, amelynél az e-learning formájú tanulás módszertanilag megvalósítható volt. A képzések egy részében „tiszta” online, e-learning típusú tanulási lehetőséget biztosítunk, más részében ún. blended learning (vegyes formájú) tanulást kínálunk, a konzultációs órák és az online órák párhuzamos megvalósításával.

 

  • Könyvelő, adótanácsadó, adószakértő, és okleveles adószakértő tanácsadói napok 8000 szakember részére, személyes részvételi lehetőséget biztosító napokon és e-learning rendszerünkön keresztül egyaránt, a piacon jelenleg legnagyobb országos lefedettséggel
  • Jegyző, önkormányzati szakemberek közigazgatási, jogi tanácsadása évente 700 jegyző részére
  • Ügyvédi munka szempontjából hasznos képzések, szakmai napok szervezése évi 10 alkalommal, több, mint ezer ügyvéd részére
  • Önkormányzati, igazgatási szakemberek, ügyvédek egyedi iratminta kérésének elkészítése- évi 1200 szakember részére
  • Önkormányzat, jegyzői munkakör, szociális- és gyermekvédelmi intézmény vezetője, köznevelési intézmény vezetője számára mindig hatályos szakmai jogszabálygyűjtemény szolgáltatás nyújtása, iratminta-válogatást és kapcsolódó segédletek, magyarázatok gyűjteményének biztosítása
  • Önkormányzati igazgatási szakembereknek szóló képzési rendszer (JegyzőInfo) működtetése, évente 300 fő sikeres e-learning képzésével
  • Pedagógusok kreditpontos képzése és szakmai tanácsadása évente 1500 szakember részére
  • Személyes részvételi lehetőséget és online megtekintési lehetőséget egyaránt biztosító szakmai konferenciák az adózás, számvitel, cégvezetés, munkajog, polgári jog, köznevelés és közigazgatás szakterületein, országos lefedettséggel, évente mintegy 12 000 résztvevővel
  • Online és személyes „tanácsadói napok” (szemináriumok) a nagyközönség számára frekventált témakörökben, valamint szűkebb, magasan képzett célcsoportok igényeinek megfelelően, workshop jelleggel, évente 20-30 alkalommal, közel 5000 résztvevővel
  • E-learning továbbképzések szociális szakemberek és egészségügyi szakdolgozók számára

Kövessen minket Facebook oldalunkon

Facebook Pagelike Widget

Megosztás