A Menedzser Praxis Szakkiadó és Gazdasági Tanácsadó Kft-t a hazai és nemzetközi szakmai információs szolgáltatásokban komoly tapasztalatokat szerzett magyar magánszemélyek alapították 2005-ben, a hasonló profilú nyugat-európai vállalatok mintájára.

Az alapítók – akik a mai napig kizárólagos tulajdonosai cégünknek, közülük ketten a menedzsmentet is vezetik – olyan új üzleti modell kialakítását határozták el, amely elsősorban a német piac szolgáltatási színvonalát megcélozva, ugyanakkor a hazai sajátosságokat figyelembe véve képes a magyar vállalkozási és intézményi szektor számára megbízható, kiszámítható hátteret biztosítani a jogi, gazdasági és szakmai információk naprakész áramoltatásában, és gyakorlati adaptációjában.

Jelenleg saját szektorunkban a legnagyobb, hazai tulajdonú vállalatként vagyunk jelen – közel 100 munkavállalóval, Budapesten és vidéki fióktelepeken, saját gyártóbázissal és fejlesztő központtal, 1,4 milliárd forintos éves nettó értékesítési árbevétellel – alábbi üzletágainkkal:

  • Kiadói üzletág print és digitális szakkiadványokkal, online tudástárakkal
  • Képzési üzletág, amely kötelező kreditpontos továbbképzésekkel, szakmai konferenciákkal és magas hozzáadott értékű szemináriumokkal egyaránt kiszolgálja célközönségünket
  • Smart megoldások üzletága, elsődlegesen az intézményi szektornak pozícionált, cloud alapú ügyviteli és döntéselőkészítő/támogató rendszerek fejlesztésével és üzemeltetésével
  • Tanácsadási üzletág, amely munkaügyi, adózási és számviteli területen, valamint a köz- és versenyszférában működő partnereink speciális igényeinek megfelelő szolgáltatásokkal (pl. GDPR, munkaügyi, adó audit, helyi jogszabályszerkesztési és kodifikációs ismeretek gyakorlati implementálása) segíti ügyfeleink tevékenységét.

 

A Magyar Ügyvédi Kamara Oktatási és Akkreditációs Bizottsága által akkreditált képzési helyként a Menedzser Praxis Szakkiadó és Gazdasági Tanácsadó Kft. (akkreditációs szám: AK001052/2024) az ügyvédség számára kedvező feltételek mellett biztosítja a kötelező továbbképzés lehetőségét.

A Pécsi Tudományegyetem Állami- és Jogtudományi Karával fennálló együttműködés szavatolja a magas színvonalú jogi felsőoktatási hátteret tanfolyamaink tematikájának kidolgozása során. Ugyanakkor a jogalkalmazásban jártas más szakemberek – többek között az elmúlt évek során megjelent kommentárjaink és jogi tematikájú szakkönyveink írásában, szerkesztésében szerepet vállaló ügyvédek, bírák – közreműködésével az ügyvédi hivatásrend gyakorlati igényeire is tudunk reagálni.

Az ügyvédség számára kedvező feltételek mellett biztosítjuk a kötelező továbbképzés lehetőségét.

Az első 5 éves ciklusban 81 személyes és élő-online megtekintésű MÜK akkreditációval rendelkező továbbképzést tartottunk ügyvédek számára országszerte, valamint e-learning rendszerünkön keresztül további 58 képzés elvégzését biztosítottuk ügyfeleink számára. Ennek megfelelően 2020-2025 között 139 képzést akkreditáltattunk a Magyar Ügyvédi Kamaránál és közel 30.000 kreditigazolást állítottunk ki a képzésre kötelezett ügyfeleink részére.

 

Képzési és tanácsadási üzletágunk rövid bemutatása a tevékenységek és a számok tükrében

 

  • Könyvelő, adótanácsadó, adószakértő, és okleveles adószakértő tanácsadói napok 8000 szakember részére, személyes részvételi lehetőséget biztosító napokon és e-learning rendszerünkön keresztül egyaránt, a piacon jelenleg legnagyobb országos lefedettséggel
  • Jegyző, önkormányzati szakemberek közigazgatási, jogi tanácsadása évente 700 jegyző részére
  • Ügyvédi munka szempontjából hasznos képzések szervezése több, mint 3 ezer ügyvéd részére
  • Önkormányzati, igazgatási szakemberek, ügyvédek egyedi iratminta kérésének elkészítése- évi 1800 szakember részére
  • Önkormányzat, jegyzői munkakör, szociális- és gyermekvédelmi intézmény vezetője, köznevelési intézmény vezetője számára mindig hatályos szakmai jogszabálygyűjtemény szolgáltatás nyújtása, iratminta-válogatást és kapcsolódó segédletek, magyarázatok gyűjteményének biztosítása
  • Önkormányzati igazgatási szakembereknek szóló képzési rendszer (JegyzőPraxis) működtetése, évente 500 fő sikeres e-learning képzésével
  • Pedagógusok kreditpontos képzése és szakmai tanácsadása évente 1500 szakember részére
  • Személyes részvételi lehetőséget és online megtekintési lehetőséget egyaránt biztosító szakmai konferenciák az adózás, számvitel, cégvezetés, munkajog, polgári jog, köznevelés és közigazgatás szakterületein, országos lefedettséggel, évente mintegy 12 000 résztvevővel
  • Online és személyes „tanácsadói napok” (szemináriumok) a nagyközönség számára frekventált témakörökben, valamint szűkebb, magasan képzett célcsoportok igényeinek megfelelően, workshop jelleggel, évente 20-30 alkalommal, közel 14000 résztvevővel
  • E-learning továbbképzések szociális szakemberek és egészségügyi szakdolgozók számára

Még nem ügyfelünk?

Kérje személyre szóló ajánlatunkat, kollégánk 24 órán belül felveszi Önnel a kapcsolatot, és tájékoztatja képzéseinkről.

Megosztás